Digitális kultúra 3. osztály Szeretettel köszöntelek ezen az új oldalon! 2020 szeptemberétől az új NAT 2020 alapján, felmenő rendszerben kerül bevezetésre az Informatika tantárgy helyett a Digitális kultúra oktatása.
HF. ALF tesztek, minden héten jelentkezz be azALFfiókodba! Segítség kérés: használd a jobb felső sarokban aKapcsolatfület!!
Az oldalt folyamatosan frissítem! Feltöltés alatt! Rendszeresen nyomj F5 -öt vagy a böngésződ frissítés (refresh) gombját, hogy a változtatások frissüljenek a böngésződben! Az ikonok magyarázata! Prezentáció pdf Házi feladat Nincs prezentáció Az aktuális nap anyaga Feltöltés alatt WWW link Szöveges E-tankönyv Videó vázlat a füzetbe
Digitális kultúra 3. osztály óravázlatai Eléréshez klikkelj az alábbi ikonok valamelyikére. Digifeladatok Az ALF fiókodhoz való bejelentkezés videó .mp4 Az ALF használata Billentyűzet fontosabb gombjai ------ 1. óra Teremrend 1. óra Teremrend 1. óra vázlata a füzetbe
1. óraTeremrend HF. ------ Digitális világ körülötted (3 óra) 2. óra Digitális világ körülötted 1. 2. óra vázlata a füzetbe
2. óra Digitális eszközök HF. ------ 3. óra Digitális világ körülötted 2. 3. óra vázlata a füzetbe
3. óra Digitális nem digitális Paint színező Puzzles ------ Következő órán az alábbi két tesztet számon kérem!!! 2. óra Digitális eszközök HF.
3. óra Digitális nem digitális ------ 4. óra Digitális világ körülötted 3. Gyakorlás és számonkérés ------ Digitális eszközök használata (9 óra) ------ 5. óra Digitális eszközök használata 1. 5. óra vázlata a füzetbe Következő órán az alábbi tesztet számon kérem!!! Billentyűzet fontosabb gombjai ------ 6. óra Digitális eszközök használata 2. 6. óra vázlata a füzetbe Következő órán az alábbi tesztet számon kérem!!! Be ki perifériák HF. ------- 7. óra Digitális eszközök használata 3. 7. óra vázlata a füzetbe ------- 8. óra Digitális eszközök használata 4. Gyakorlás és számonkérés Digitális eszközök HF.
Digitális nem digitális
Billentyűzet fontosabb gombjai (diagram)
Perifériák (szókereső)
Beviteli perifériák (üsd a vakondot)
Régi és új eszközök (üsd a vakondot)
Kiviteli perifériák (üsd a vakondot)
Sudoku gyümölcs ------- 9. óra Digitális eszközök használata 5. Miben hasonlítanak (csoportosító) 9. óra vázlata a füzetbe ------- 10. óra Digitális eszközök használata 6. 10. óra vázlata a füzetbe WordArt ------- 11. óra Digitális eszközök használata 7. 11. óra vázlata a füzetbe
Adattárolás (csoportosító)
Adattárolás video (.mp4) ------- 12. óra Digitális eszközök használata 8. 12. óra vázlata a füzetbe 13. óra Digitális eszközök használata 9. Gyakorlás és számonkérés ------- Alkotás digitális eszközökkel (9 óra) 14. óra Alkotás digitális eszközökkel 1. Adventi képek Adventi koszorú elkészítésének videója ------- 15. óra Alkotás digitális eszközökkel 2. Paint 1. Rajzold le a füzetedbe a robotot A következő órán Paint programban is elkészítjük! ------- 16. óra Alkotás digitális eszközökkel 3. gyakorlás Készítsd el az elefántot a minta alapján a Paint programban ------- 17. óra Alkotás digitális eszközökkel 4. Gyakorlás és számonkérés Paint képek (készíts egy rajzot) ------- Robotika és kódolás (6 óra) 18-22. óra Scottie Go Labyrinth Mobil Robotika és kódolás1-5 Android program letöltése Play áruház iPad és iPhone program letöltése App Store Scottie Go Labyrint (.pdf) Scottie Go Labyrint blokkok magyarul (.pdf) Scottie Go Labyrint mobile 1-10 pálya (.pdf) Scottie Go Labyrint mobile 11-20 pálya (.pdf) Scottie Go Labyrint mobile 21-30 pálya (.pdf) 23. óra Robotika és kódolás 6. Gyakorlás és számonkérés ------- Alkotás digitális eszközökkel (9 óra) 24-28 óra Alkotás digitális eszközökkel 5-9. Készítsd el a magnót a minta alapján a Paint programban Készítsd el a négyzeteket a minta alapján a Paint programban Paint programmal készíthető minta képek Paint video (.mp4) Paint 2. Alakzat, szöveg, transzformáció Paint 3. kiegészítés 12. óra Paint használata, első lépések video (.mp4) Paint 1. gyakorló feladat (Egyezés) Paint 4. Vonalzók, Rácsvonalak, Mentés Paint gyakorló feladat 1 Paint gyakorló feladat 2 Paint gyakorló feladat 3 Paint gyakorló feladat 4 -------- Feltöltés alatt Információszerzés az e-világban (4 óra) 29. óra Információszerzés az e-világban 1. 29. óra vázlata a füzetbe 30. óra Információszerzés az e-világban 2. 30. óra vázlata a füzetbe 31. óra Információszerzés az e-világban 3. 31. óra vázlata a füzetbe 32. óra Információszerzés az e-világban 4. Gyakorlás és számonkérés Veszély és védekezés (3 óra) 33. óra Veszély és védekezés 1. 33. óra vázlata a füzetbe 34. óra Veszély és védekezés 2. 34. óra vázlata a füzetbe 35. óra Veszély és védekezés 3. Gyakorlás és számonkérés 36. óra Év végi összefoglalás, hiányosságok pótlása Digitális kultúra 3.o. Wordwall 3.o. feladatok
3.o. tankönyv
Tesztek tanítványaimnak
Saját készítésű tesztek és gyakorló feladatok eléréséhez klikkeljen az alábbi ikonok valamelyikére. ALF-nál az iskola kódja: baranyi
Egér használat
Hogy magabiztos legyél az egér használatához! Klikk az alábbi ikonokra! Gyakorolj! Bal klikk Jobb klikk Dupla klikk GörgetésVonszolás