Digitális kultúra 5. osztály Szeretettel köszöntelek ezen az új oldalon! 2020 szeptemberétől az új NAT 2020 alapján, felmenő rendszerben kerül bevezetésre az Informatika tantárgy helyett a Digitális kultúra oktatása.
Az ALF fiókodhoz való bejelentkezés videó .mp4
HF. ALF tesztek, minden héten jelentkezz be az ALF fiókodba! Segítség kérés: használd a jobb felső sarokban aKapcsolatfület!!
Az oldalt folyamatosan frissítem! Feltöltés alatt! Rendszeresen nyomj F5 -öt vagy a böngésződ frissítés (refresh) gombját, hogy a változtatások frissüljenek a böngésződben! Az ikonok magyarázata! Prezentáció pdf Házi feladat Nincs prezentáció Az aktuális nap anyaga Feltöltés alatt WWW link Szöveges E-tankönyv Videó
Ingyenes Microsoft Windows és Office igénylése Tisztaszoftver licenc igénylése Digitális kultúra 5. osztály óravázlatai Eléréshez klikkelj az alábbi ikonok vagy linkek valamelyikére. Feltöltés alatt Digifeladatok Segédletek Feladattár Digitális kultúra 5.o. okostankönyv Digitális kultúra 5-8. okosgyűjtemény ------ Az ALF használata Billentyűzet fontosabb gombjai 1. óra Teremrend 1. óra Teremrend 2. óra Word 1. Alapok HF. Alf teszt 3. óra Word 2. Bekezdések és karakterek formázása HF. Alf teszt 4. óra Word 3. Szegélyek és közök 5. óra Word 4. Táblázatok 5. óra Táblázatok készítése (.mp4) 6. óra Word 5. Képek 6. óra Képek módosítása (.mp4) Macskákról képek Kutyákról képek 7. óra Word 6. Hasábok HF. Alf teszt Hasáb (.docx) 7. óra Hasábok videó (.mp4) 8. óra Word 7. Tabulátorok Tabulátorok (.docx) 8. óra Tabulátorok videó (.mp4) 9. óra Word gyakorlás és számonkérés o-o-o-o Prezentáció E-tankönyv Digitális kultúra PPT képei Clipart képei Paint képei Imagine képei 10. óra PPT 1. AlapokHF. Alf teszt 11. óra PPT 2. Diák, hátterek, hiperhivatkozás 12. óra PPT 3. Képek formázása HF. Alf teszt 13. óra PPT 4. Felbontás, pixel, RGB 14. óra Multimédiás elemek 1. gyak. Prezentáció 1. (.pdf) 15. óra Multimédiás elemek 2. gyak. Digitális kultúra PPT képei Prezentáció 2. (.pdf) 16. óra Multimédiás elemek 3. gyak. Prezentáció 3. (.pdf) Házi feladat Robit meg kell rajzolni és e-mailben elküldeni 17. óra Multimédiás elemek 4. Gyakorlás és számonkérés Prezentáció 4. (.pdf) o-o-o-o Algoritmizálás és robotika E-tankönyv Scottie Go segédletek 18. óra Algoritmizálás és blokkprogramozás 1. Scottie Go iskolai 1-10. pálya (.pdf) A Scottie Go számozott parancsok (.pdf) 19. óra Algoritmizálás és blokkprogramozás 2. gyak. Scottie Go iskolai 11-20. pálya (.pdf) 20. óra Algoritmizálás és blokkprogramozás 3. gyak. Scottie Go iskolai 21-28. pálya (.pdf) Scratch segédletek Scratch.mit.edu-online 21. óra Algoritmizálás 4. gyak. Scratch képernyő képe Teszt Scratch képernyő részei Tutorial Scratch 1. Tutorial Scratch 2. 22. óra Algoritmizálás és blokkprogramozás 5. gyakorlás és számonkérés Tutorial Scratch 7. Scratch-toll (.mp4) o-o-o-o Algoritmizálás és robotika E-tankönyv Micro:bit segédletek Makecode.microbit.org-online 23. óra Robotika 1. bevezetés 24. óra Robotika 2. feladatok 1. 25. óra Robotika 3. 26. óra Robotika 4. gyakorlás és számonkérés o-o-o-o Online kommunikáció és e-Világ E-tankönyv 27. óra Online Kommunikáció 1. 28. óra Online Kommunikáció 2. 29. óra Online Kommunikáció 3. gyakorlás és számonkérés o-o-o-o 30. óra Az információs társadalom, e-Világ 1. 31. óra Az információs társadalom, e-Világ 2. 32. óra Az információs társadalom, e-világ 3. 33. óra Az inf. társ. e-Világ 4. gyakorlás és számonkérés o-o-o-o Digitális eszközök E-tankönyv 34. óra A digitális eszközök használata 1. 35. óra A digitális eszközök használata 2. 36. óra Év végi összefoglalás
Wordwall 5.o. feladatok Digitális kultúra 5.o. Digitális kultúra 5-8. okosgyűjtemény Digitális kultúra 5. osztály tankönyve
5.o. tankönyv
Tesztek tanítványaimnak
Saját készítésű tesztek és gyakorló feladatok eléréséhez klikkeljen az alábbi ikonok valamelyikére. ALF-nál az iskola kódja: baranyi